پست دوم...



نيازمنديهاي مهناد -درج آگهي رايگان - تبليغات رايگان - تبليغات اينترنتي - خريد و فروش بي واسطه


به نام تو ای خدای من!...

سلام به خودم...

دیروز رفتیم خونه ی خاله مریم اینا...

کار مهمی انجام ندادم... اونجا بهم خوش گذشت...

حدود یک ساعت با حوریه صحبت کردم....

بهش گفتم که چقدر دارم از شخصیت گذشتم فرار می کنم...

یه نکته ی مهم اینکه اگه می خوای به کسی کمک کنی حتما بذار اون حرفاش و دلایلش رو برای کاراش بهت بگه...

خاله ازم دستور کیک فنجونی رو خواست...

این روزا خیلی دارم سعی می کنم که آدم به درد بخوری باشم... 


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم امانتک یاصاحب الزمان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • ارسال شده در : 16 تير 1395 ساعت: 16:52 + تعداد بازديد : 17